Regnet…

hängde verkligen i luften. Men vi klarade oss hela dagen faktiskt. Ägnade hela förmiddagen åt städning. Pecis som de flesta av mina vänner och många andra städar jag oftast på lördagar.

Efter lunch packade jag en ryggsäck, tog Zizi med mig och åkte till Bruce skog. Där träffade vi en arbetskollega, hennes man (också en kollega) ochvderas söta flickor. Flickor a var 3 och 5 år och hur söta som helst. Zizi skötte sig fantastisk bra med flickorna. Dom var lugna och klappade fint. Vi gick igenom skogen till en grillplats en bit från parkeringen. Där hittade vi lite ved och kunde göra upp eld. Sedan grillade vi korv och hade hur trevligt som helst. Kul med en liten trevlig utflykt.

I morgon blir det spårträning. Det är lugnt på valpfronten än så länge. Man får passa på att göra saker nu innan.. Sedan kan man inte åka hemifrån så mycket.

Mitt älsklingshus är till salu. 😧 Är ett hus som jag passerar på promenaderna. Ligger helt för sig själv och lite utsatt kanske vid promenadstigen i Råådalen. men ett ställe som jag beundrar när jag passerar och tänker på hur det skulle vara att bo där. Nu är det till salu, men låååångt över min prisklass. Lyckost den som köper det.

Kommentera

