Orka…

Att han orkar, Ernst menar jag. Hur gör man en ljusstake av en pastaslev? Ja vem bryr sig? En anledning till att hans program är så tröttsamma är alla hans ljusstakeprojekt. En gång gjorde han en hel taklampa av skedar. Suck! Han är alldeles för nipprig för min smak. Ikväll blir det istället nya engelska (skotska)
TV-serien Loch Ness. Den är faktiskt bra och spännande.

Valparna växer. Mest på breddden tror jag . Är man bara två att dela på maten, så finns det gott om det. Har ändå minskat lite på Lovis mat, annars spricker väl de små.

Jag har inte ångrat en dag att jag började med färskt foder till mina hundar, för ett par år sedan. De äter Vom og hundemat till vardags och mår så bra av det. På resor har jag ibland haft med Mush färskfoder. Bara för att deras tunna 'plattor' är så praktiska att packa i frysväskan. Men hundarna tycker mycket bättre om VoH. Det gör jag också. Valparna kommer att få äta VoHs färskfoder, när det är dags för dom att börja äta lite själva. Inget kladd, bara nyttig mat.

Kolla vilken tjockis, bara 4 dagar gammal

Kommentera

