Moments

Är ni som jag, en som kollar i andras korgar i affären? Jo, man kan få mycket inspiration av att se vad andra plockat ned i sin korg. Ibland kommer man på …visst ja, vispgrädde… har jag glömt. Eller vad det nu kan vara. Eller så förfasar man över innehållet i korgen. Kanske bara chips, läsk, godis och annat onyttigt. Ibland undra man vad dom ska laga med dom har köpt.

Jag vill ha en påfågel! Dom är så vackra. Men grannarna blir kanske inte blir lika glada. Dom är ju väldigt högljudda. Dom är visserligen vana vid Zizis eeeeviga skällande, så det är kanske ingen större skillnad. Eller kanske en minigris….?

Valparna växer och växer. Helt otroligt vadfort det går. Inte konstigt att dom bara sover och äter. Lovis har tröttnat för länge sedan. Hon ligger hellre i soffan.

I natt hade vi ett "moment" valparna och jag. Vid 3-tiden vaknade jag av pip och skrik från valplådan. Mamma hade gått…
Jag gick upp och plockade upp de små flickorna, den ena rejält ledsen. Men de tystnade helt när jag höll dom tätt intill mig. Så där satt jag, mitt i natten småpratande med två gosande, snoozande små valpar. Ett riktigt härligt stund! ❤️

Jag är verkligen inte bra på valpfoton!

Kommentera

